اندروید کده

انتشار بازی و برنامه های اندروید به صورت رایگان

اندروید کده

انتشار بازی و برنامه های اندروید به صورت رایگان

بازی جدید و بی نظیر lords of mobile

Lords Mobile یا لوردز موبایل اندروید نام یک بازی جدید و فوق العاده در سبک استراتژیک است که توسط استودیو مشهور IGG.COM برای اندروید منتشر شده است و توانسته است طی ساعاتی بیش از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ نصب فعال در گوگل پلی به دست آورد و از محبوبترین بازی های استراتژیک میباشد ! در این بازی زیبا شما رهبری یک امپراطوری بزرگ را در دست خواهید گرفت و باید آن را به مسیر موفقیت هدایت کنید ! با غارت منابع دیگر بازیکنان سرتاسر جهان و استفاده از آنها در راه آباد سازی سرزمین خود ، قلمروتان را گسترش دهید و به قدرت خود در منطقه خطر بی افزایید! پایگاه های نظامی خود را بسازید و با استفاده از آن ها به آموزش دادن قهرمانان قدرتمند و عجیب و غریب بپردازید و به نابودی دشمنانتان سرگرم شوید. بازی Lords Mobile – لوردز موبایل اندروید دارای گرافیک فوق العاده و عالی و صداگذاری کم نظیر میباشد و همین لذت یک بازی استراتژیک را به شما خواهد چشاند ! منبع : دانلود کلش اف کلنز

برخی از ویژگی های بازی Lords Mobile اندروید:

  • امکان بازی به صورت مولتی پلیر و آنلاین
  • حضور میلیون ها بازیکن از سرتاسر جهان
  • امکان بازدید از دیگر سرزمین ها برای حمله ای حرفه ای
  • نبرد های سه بعدی و حرفه ای
  • امکان ساخت و ارتقای ساختمان ها
  • امکان ساخت قبیله و شرکت در مسابقات قبیله ای
  • پشتیبانی از تمام تلفن های اندرویدی

 

همانطور که گفتیم بازی Lords Mobile – لوردز موبایل اندروید توانسته بیش از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ نصب موفق در گوگل پلی به دست آورد و به دلیل گرافیک عالی و گیم پلی بی نظیرش توانسته امتیاز عالی ۴٫۴ از ۵ را به دست آورد !

 

نحوه نصب بازی چگونه است ؟

۱ – ابتدا فایل نصبی را از دانلودی ها دریافت کرده و اقدام به نصب آن کنید ۲ – فایل دیتا را دریافت کرده و از حالت فشرده خارج نمایید ۳ – پوشه com.igg.android.lordsmobile را در مسیر Android/obb کپی کنید ۴ – در نهایت بازی را اجرا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.