اندروید کده

انتشار بازی و برنامه های اندروید به صورت رایگان

اندروید کده

انتشار بازی و برنامه های اندروید به صورت رایگان

دانلود بازی زیبا و خاطره انگیز جی تی آی 5 برای اندروید

GTA: San Andreas یا بازی جی تی آی ۵ اندروید نام یک بازی بی نظیر و فوق العاده در سبک اکشن است که توسط استودیو مشهور راک استار برای اندروید منتشر شده است و توانسته ظرف چند ساعت بیش از ۵۰ میلیون نصب موفق در سرتاسر دنیا به دست بیاورد و از برترین بازی های موجود برای اندروید است.در این بازی زیبا شما در نقش فردی با نام CJ نقش افرینی میکنید و باید با گانگستر ها مبارزه کرده و آن هارا شکست دهید ، ماموریت و مراحل بازی را کامل کنید و به دوستان خود کمک کنید تا کار های خلاف خود را انجام دهند ! GTA: San Andreasبازی جی تی آی ۵ اندروید در اصل با داستان مرگ مادر شما شروع میشود و در حقیقت تمام کارهایی که شما انجام میدهید برای انتقام است و در این راه برادران و دوستان شما با شما خواهند بود اما این پایان بازی نیست ! کسانی که عاشق کشت و کشتار و ماشین دزدی هستند در این بازی لذت بی نظیری خواهند برد زیرا بازی دارای انوع اسلحه ها ، ماشین ها و هرچیزی که در زندگی حقیقی وجود دارد را داراست. (دانلود کلش)

برای دانلود بازی جی تی آی در مدرسه روی لینک مقابل کلیک کنید. دانلود جی تی آی در مدرسه

برخی از ویژگی های بازی GTA: San Andreas – بازی جی تی آی ۵ برای اندروید:

  • محیط سه بعدی و شبیه سازی عالی
  • گیم پلی متنوع و جذاب
  • گرافیک عالی و اچ دی
  • بیش از ۸۰ مرحله زیبا و منحصر به فرد
  • وجود انواع اسلحه ها و سلاح های دفاعی
  • وجود وسایل نقلیه و وجنگی همانند تانک و…
  •  دو کنترل کننده ی آنالوگ برای دوربین کامل و کنترل حرکت.
  • سه طرح کنترل مختلف و کنترل های قابل تنظیم با گزینه های متنی برای نمایش دکمه تنها زمانی که شما به آنها نیاز دارید.
  •  سازگار با کنترل های بازی Wireless Game MoGa و گیتپ های بلوتوث و USB را انتخاب کنید.
  •  یکپارچه با اثرات لمسی غوطه ور
  •  تجربه بصری خود را با تنظیمات گرافیکی قابل تنظیم خلق کنید.

 

روش نصب بازی: ۱ – ابتدا فایل نصبی بازی جی تی آی ۵ اندروید را از دانلودی ها دریافت کرده و اقدام به نصب آن کنید ۲ – فایل دیتا را دریافت کرده و از حالت فشرده خارج کنید. اگر نحوه خارج کردن از حالت فشرده را بلد نیستید به این لینک مراجعه کنید. ۳ – پوشه ی com.rockstargames.gtasa را در مسیر android/obb حافظه داخلی کپی کنید (اگر پوشه obb موجود نبود آن را بسازید ) ۴ – در نهایت بازی را اجرا کنید.

 

روش دیگر قراردادن فایل دیتا که توسط کاربر عزیز Amin ارسال شده است:

  • ۱)اول اگه دیتا دانلود شدبرنامه۷zipperرا دانلودو نصب کنید
    ۲)حالا رو فایل دیتاکلیک کنیدو تیک گزینه ای که اولشcreateهست رو بزنید
    ۳)حالا اگه۱۰۰درصدشد دو تا گزینه میاد به نام هایopenوcloseحالاcloseروبزنین
    ۴)بعدبرید بیرون از برنامه و برید داخل فایل های شخصی حا پوشه ی دیتا که اولش نوشتهcom.رودرandroid/obbکپی کنین
    ۵)اگه پوشهobbوجود نداشت خودتون بسازیدش

 

روش برخی از مشکلات دیگر که توسط کاربر عزیز Reza توضیح داده شده است :

با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز.پاسخ کامل همه شما دوستان عزیز اینجاست.پاسخ سوال های شما : اگر برنامه ی زاپیا و یا برنامه ی ویروس کش s360 را دارید حرف کنید و دیتا بازی دان کنید بدون دیتا بازی اجرا نمی شود و وقتی دیتا را دان کردید دیتا را برش بزنید و در مسیر پوشه های obb/data انتقال بدهید به داخل هر دو پوشه و برای باز کردن درست بازی از فی-لتر ش-کن استفاده کنید اگر فی-لتر ش-کن مناسبی سراغ ندارید من به شما پیشنهاد فی-لتر ش-کن خرگوش را و فی-ل-تر ش-کن Z را به شما پیشنهاد می کنم و برای باز کردن بازی به نت خود متصل شوید و قبل از آمدن به داخل بازی تمام فایل هایتان را ببینید و این بازی بر روی بالا ها نمی آورد و حتما موبایل شما باید قابلیت فور حس را داشته باشد و این بازی در نبات ها در مارک های سامسونگ و اپل به زور مناسب اجرا نمی شود پیشنهاد می کنم از موبایل های هو اوی استفاده کنید.

 

ارور های رایج هنگام دریافت فایل ها به چه دلیل است ؟

اگر شما هنگام دانلود  بازی جی تی آی ۵ اندروید با ارور download unsuccessful مواجه شدید ، کافیست با استفاده از یک دانلود منیجر اقدام به دانلود بازی کنید ۲ – وقتی روی لینک دانلود کلیک میکنم با ارور ۴۰۴ not found مواجه میشوم ، چه کاری باید انجام دهم ؟ جواب : این ارور در مواقع بسیار کمی به وجود می آید و به دلیل شلوغی سرور دانلود ما است ، اگر با این ارور مواجه شدید چند دقیقه بعد برای دانلود تلاش کنید و ضمنا در تغییراتی که اعمال شده است دیگر این ارور را مشاهده نخواهید کرد.

 

رفع ارور های رایج بازی:

۱ – فایل دیتا را از حالت فشرده خارج کرده ام و در مسیر android/obb قرار داده ام ، اما هنگام اجرای بازی با ارور download failed because you may  not have purchased this app مواجه میشوم ، چکار کنم ؟ جواب : اگر با این ارور مواجه شدید ، کافیست پوشه com.rockstargames.gtasa هم در مسیر android/obb حافظه داخلی و هم در مسیر android/obb کارت حافظه کپی کنید.

۲ – بازی را نصب کرده ام و فایل دیتا را در مسیرش قرار داده ام ، اما هنگام ورود به بازی ناگهان از بازی خارج میشوم. جواب : با این شرایط یعنی بازی با تلفن همراه شما سازگار نیست و باید منتظر انتشار اپدیت بازی باشید (توجه کنید که ما یا هیچ کسی نمیداند که آپدیت در چه زمانی منتشر خواهد شد پس از سول پرسیدن در این مورد خودداری کنید.)

۳ – بازی را نصب کرده ام و فایل دیتا را دانلود کرده ام ، اما هنگام استخراج فایل دیتا با ارور مواجه میشوم. جواب : به دلیل کم و زیاد شدن سرعت اینترنت شما هنگام دانلود ، فایل دیتا ناقص دریافت شده است و باید آن را تعمیر کنید. شما میتوانید با آموزش تعمیر فایل های فشرده در اندروید  به راحتی این مشکل را حل نمایید.


منبع : دانلود جی تی آی 5

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.