اندروید کده

انتشار بازی و برنامه های اندروید به صورت رایگان

اندروید کده

انتشار بازی و برنامه های اندروید به صورت رایگان

دانلود Mayhem Combat - Fighting Game 1 . 5 . 5 - بازی اکشن ( نزاع و جنجال ( اندروید + مود + دیتا

Mayhem Combat – Fighting Game یک بازی اکشن فوق العاده خوشگل , دوستداشتنی و درگیر کننده با پباده سازی خوب از Vivid Games S . A برای اندروید است که به طور مجانی در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپ تو دیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست . با نصب Mayhem Combat – Fighting Game برروی تبلت و یا این که تلفن همراه اندرویدی تان میتوانید یک بازی اکشن دیدنی با گرافیک دو بعدی دوچندان قشنگ و گیم پلی مشابه به بازی های اکشن دیرین را تجربه نمایید ; وقت آن است که مهارت های رزمی خویش را نشان دهید ; چه با سلاح و چه فارغ از سلاح اثبات فرمائید که از پس هر چالشی بر می آیید! طیف گسترده ای از سلاح های گوناگون برای حریق زدن , یخ‌زده کردن و شوک الکتریکی دادن به معاندان موجود است , با سرعت کار بالا و ولی راهکار یگانه تان جلوی تمامی ان ها بایستید و یکی بعداز دیگری سرنگون شان کنید! سه موقعیت متفاوت تک به تک , گروهی و آزاد در بازی وجود دارد که می‌توانید از در میان ان ها یکی را گزینش کرده و برای ساعت‌ها مشغول گردید . در صورتیکه از طرف داران به بازیهای اکشن میباشید بدون شک Mayhem Combat – Fighting Game با پباده سازی و ساخت فوق العاده نظرتان را جلب می‌نماید . 
 
ادامه مطلب ...

دانلود Survivors : The Quest 1 . 10 . 901 - بازی نجات باقیماندگان اندروید + مود

Survivors : The Quest – باقیماندگان : سعی بازی نو و مشغول کننده در سبک بازی های راهکار از استودیوی بازیسازی مطرح G5 Entertainment برای اندروید است که به طور بدون پول در مارکت اندروید عرضه شده و تا بدین لحظه +500 هزار توشه بوسیله یوزرها اندرویدی سراسر دنیا اخذ شده‌است . ماجرا بازی را اینگونه از گویش خالق ابلاغ می‌کنیم : مسافران هواپیمای بعداز سقوط رنج که در یک جزیره ی متروک داشتند , خویش را در یک مکان نامعلوم و خیره کننده می‌بینند ; مکانی منزوری که در آن به دام افتاده اند! بعداز مدتی متوجه این مورد خواهند شد که‌این جزیره متروکه , چندان نیز خالی از سکنه و به دور افتاده نیز نیست و حضور علامت ها و عناصری زیرا ساختمان های تعجب آور و غریب و یک نوتبوک کهنه در اطراف این جزیره سبب ساز می شود که مسافران نو الورود , در یابند که‌این مکان در قبل محلی برای پژوهش ها علمی بوده است! ولی سوال اینجاست که چه کسی پشت این کارداران بوده و به واقع چه رازی درین جزیره ی تعجب آور نهفته شده است!؟ حالا شما در نقش 3 شخصیت گوناگون به بازی نقش می‌پردازید و بایستی از گشنه شدن باقیماندگان دوری به فعالیت آورید و با انجام ماموریت ها و حل جورچین های گوناگون ساعتها خویش را درگیر سازید! در حالتی که پیرو یک بازی درگیر کننده استراتژیکی هستی که علی رغم افلاین بودن دارنده ساعتها گیم پلی باشد ما به شما بازی اچ دی Survivors : The Quest را سفارش می‌دهیم . 

همچنین ببینید : دانلود بازی جی تی آی

بعضی از خصوصیت های بازی استراتژیک Survivors : The Quest اندروید :

جستجو سواحل , تالاب , بیشه ها و کوه ها در یک جزیره زیبای گرمسیری
بازی در نقش سه شخصیت دوست داشتنی و اختصاصی

دانلود BAD 2 BAD : DELTA 1 . 4 . 1 - بازی اکشن جذاب مجموعه دلتا اندروید + مود

BAD 2 BAD : DELTA v1 . 4 . 1 + Mod – بازی اکشن و جذابمجموعه دلتا اندروید + تریلر
ورژنمعمولی + ورژن مود ( پرمیوم + تندستی نامحدود )به طورغیر وابسته
آزمایش شده با اجرای آفلاین

BAD 2 BAD : DELTA به پارسی بد به بد : مجموعه دلتا بازی تازه , دارای هیجان و دیدنی در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازیسازی DAWINSTONE برای اندروید است که به طور مجانی در گوگل پلی عرضه شده و مانند مدام هم‌زمان با تکثیر به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! مسافت شما تا معاند و زمان انجام هجوم مضاعف با اهمیت می‌باشند ; شما باید به خیر و خوبی معاند را تحت حیث داشته باشید و هر موقع در پیروزی سلاح هایتان قرار گرفت به سوی وی یورش کنید! واحدهای جنگی تان را از فی مابین بیش تر از 60 واحد جنگی متعدد تعیین فرمایید و همینطور از واحدهای پشتیبانی هم منفعت ببرید تا بتوانیددشمنان پیش رو را با سرعت و قدرتی بالا از میان ببرید! قابلیت به کارگیری از 10 قهرمان متعدد هم موجود است که هرمورد دارنده امکان ها و سلاح های مختص خویش میباشند ; تنها کافیست با کارایی خویش ان ها را گشوده فرمایید و در مبارزه ها از ان ها فایده ببرید . بازی BAD 2 BAD : DELTA یکسری موقعیت گوناگون را دربرگیرنده می شود , از مهم‌ترین موقعیت بازی می شود به موقعیت داستانی اش اشاره نمود که حدود 70 تراز معضل برانگیز را دربرگیرنده می شود . درصورتی که از طرفداران و طرف داران بازیهای اکشن میباشید بدون شک BAD 2 BAD : DELTA نظرتان را جلب مینماید .

منبع : 

دانلود Surface: Virtual Detective Full 1.0.0

Surface: Virtual Detective Full – کارآگاه مجازی یک بازی ماجراجویی، اشیاء مخفی و فکری فوق العاده از Big Fish Games برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون شبکه در گوگل پلی عرضه گردیده و به درخواست شما اولین نسخه پرداخت شده و کامل اش به همراه دیتا برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست. با نصب Surface: Virtual Detective Full برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی ماجرایی جالب در سبک پیدا کردن اشیاء مخفی با گرافیک دو بعدی بسیار زیبا با معماهای مختلف برای حل کردن و طراحی عالی صحنه های مختلف را تجربه کنید! داستان بازی از این قرار است که گروهی در یک بازی رایانه ای شرکت می کنند ؛ بعد از مدتی اتفاق بدی برای آن ها می افتد ؛ آواتاری که هر کدام از آن ها برای خود انتخاب کرده بودند، در حال از بین رفتن است و حالا آن ها خودشان عملا وارد دنیای بازی می شوند ؛ شما هر چقدر تلاش کردید که این اتفاق نیفتد، ثمری نداشت ؛ حالا شما باید خودتان هم وارد بازی شده و آن ها را نجات دهید! چه کسی پشت این ماجرای عجیب و غریب است و چرا بازیکنان از دنیای واقعی محو شده اند!؟ آیا یک هکر وارد بازی شده یا اینکه بدافزاری کنترل کل بازی را در دست گرفته است؟! این ها از جمله سوالاتی هستند که با پیشروی در ماموریت های بازی Surface: Virtual Detective Full به پاسخ ان ها دست می یابید. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای ماجراجویی هستید بدون شک این بازی نظرتان را جلب میکند. همچنین برای دانلود جی تی آی وی روی لینک روبرو کلیک کنید :


منبع :  فارسروید

دانلود بازی god of war 3 برای اندروید

God of War 3 یا خدای جنگ ۳ (گاد اف وار) اندروید نام یکی از برترین بازی های موجود برای تلفن های همراه است که در سبک اکشن ساخته شده است و درسال ۲۰۱۰ برای کنسول های خانگی وPSP توسط استودیو بازیسازی Santa Monica منتشر شد.یکی از خاطره انگیز ترین بازی هایی که قطعا بسیاری از شما آن را حداقل یکبار هم که شده شنیده اید و حتی آن را بازی کرده اید وشاید از حرفه ای های این بازی باشید ! و ممکن است بخواهید حالا بازی God of War 3خدای جنگ ۳ (گاد اف وار) اندروید را در تلفن اندرویدیتان اجرا نمایید ، برایستان خبرهای خوبی داریم. شما میتوانید بازی God of War 3خدای جنگ ۳ (گاد اف وار) اندروید را با استفاده از شبیه ساز شبیه ساز PPSSPP Gold روی تلفن اندرویدیتان نصب نمایید ! اگر دوست دارید یکی از برترین بازی های موجود در سبک اکشن را روی تلفن اندرویدیتان تجربه کنید پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی God of War 3  – خدای جنگ ۳ (گاد اف وار) اندروید:

  • دارای مراحل متنوع و زیبا
  • زمین های متنوع و جذاب
  • گرافیک فوق العاده و اچ دی
  • گیم پلی سرگرم کننده و زیبا
  • محیطی سه بعدی و عالی

 

توجه : بازی نیاز به حداقل ۱ گیگابایت رم و پردازنده Quad Core و ۲ گیگابایت حافظه دارد.


دانلود بازی gta v

 

آموزش نصب بازی : ابتدا نرم افزار PPSSPP Gold را دانلود نمایید ۲ – درحافظه موبایل خود برای اینکه مراحل نصب راحت تر پیش برود پوشه ای به نام PPSSPP Gold  ایجاد کنید ۳ – فایل بازی را دانلود کرده و در پوشه ساخته شده جایگذاری نمایید ۴ – نرم افزار را اجرا نمایید و به بخش Games مراجعه نمایید ۵ – از پوشه هایی که مشاهده میکنید پوشه مورد نظر را انتخاب کنید ۶ – روی آیکون بازی کلیک کنید و لذت ببرید.


منبع : بازی خدای جنگ 3

 

اگر شما هم قبلا بازی را روی کنسول خود تجربه کرده اید و حالا دوست دارید بار دیگر از God of War 3خدای جنگ ۳ (گاد اف وار) اندرویدلذت ببریدپیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان بازی را از دست ندهید.