اندروید کده

انتشار بازی و برنامه های اندروید به صورت رایگان

اندروید کده

انتشار بازی و برنامه های اندروید به صورت رایگان

دانلود بازی god of war 3 برای اندروید

God of War 3 یا خدای جنگ ۳ (گاد اف وار) اندروید نام یکی از برترین بازی های موجود برای تلفن های همراه است که در سبک اکشن ساخته شده است و درسال ۲۰۱۰ برای کنسول های خانگی وPSP توسط استودیو بازیسازی Santa Monica منتشر شد.یکی از خاطره انگیز ترین بازی هایی که قطعا بسیاری از شما آن را حداقل یکبار هم که شده شنیده اید و حتی آن را بازی کرده اید وشاید از حرفه ای های این بازی باشید ! و ممکن است بخواهید حالا بازی God of War 3خدای جنگ ۳ (گاد اف وار) اندروید را در تلفن اندرویدیتان اجرا نمایید ، برایستان خبرهای خوبی داریم. شما میتوانید بازی God of War 3خدای جنگ ۳ (گاد اف وار) اندروید را با استفاده از شبیه ساز شبیه ساز PPSSPP Gold روی تلفن اندرویدیتان نصب نمایید ! اگر دوست دارید یکی از برترین بازی های موجود در سبک اکشن را روی تلفن اندرویدیتان تجربه کنید پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی God of War 3  – خدای جنگ ۳ (گاد اف وار) اندروید:

  • دارای مراحل متنوع و زیبا
  • زمین های متنوع و جذاب
  • گرافیک فوق العاده و اچ دی
  • گیم پلی سرگرم کننده و زیبا
  • محیطی سه بعدی و عالی

 

توجه : بازی نیاز به حداقل ۱ گیگابایت رم و پردازنده Quad Core و ۲ گیگابایت حافظه دارد.


دانلود بازی gta v

 

آموزش نصب بازی : ابتدا نرم افزار PPSSPP Gold را دانلود نمایید ۲ – درحافظه موبایل خود برای اینکه مراحل نصب راحت تر پیش برود پوشه ای به نام PPSSPP Gold  ایجاد کنید ۳ – فایل بازی را دانلود کرده و در پوشه ساخته شده جایگذاری نمایید ۴ – نرم افزار را اجرا نمایید و به بخش Games مراجعه نمایید ۵ – از پوشه هایی که مشاهده میکنید پوشه مورد نظر را انتخاب کنید ۶ – روی آیکون بازی کلیک کنید و لذت ببرید.


منبع : بازی خدای جنگ 3

 

اگر شما هم قبلا بازی را روی کنسول خود تجربه کرده اید و حالا دوست دارید بار دیگر از God of War 3خدای جنگ ۳ (گاد اف وار) اندرویدلذت ببریدپیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان بازی را از دست ندهید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.